top of page
res_903ae050ad061962608c35e42b057356.web
Masks-infographic-Final-Web-RGB_Square_n
cum va puteti proteja-page-001.jpg
GDPR
preveniti contaminarea cu virusul  -page

G.D.P.R.

Temeiul pentru prelucrarea datelor dvs. personale este unul legal, prelucrarea fiind necesara pentru furnizarea investigatiilor pe care dv. doriti sa le faceti în cadrul clinicii și a spitalului de zi Clinic Group sau pentru  derularea/ incheierea și executarea unui contract la care sunteți parte sau pe care angajatorul dv. a înteles sa il deruleze cu subscrisa. Prin solicitarea dv. de a efectua investigatii in cadrul Clinic Group va exprimati acordul ca datele dv sa fie preluate/prelucrate si stocate conform prevederilor legale specifice din domeniul sanatatii.

Va rugam ca inainte de efectuarea investigatiilor sa va informati daca investigatiile pe care urmeaza sa le efectuati indeplinesc conditiile de acreditare conform stadardelor dorite de catre dumneavoastră, eventualele reclamatii ulterioare neputand fi luate in calcul.

Inafara scopului pentru care au fost preluate, datele dv. pot fi prelucrate si din necesitatea de a respecta o obligație legală la care suntem supuși, ce de exemplu in cazul raportarilor cu autoritatile competente in domeniul sanatatii, la derularea eventualelor controale derulate de catre autoritatile legale, în cazul cerințelor contabile etc . Datele preluate urmeaza a fi stocate pentru perioada impusa de legile specifice din domeniul sanatatii. Clinic Group nu prelucreaza datele in mod excesiv, nu externalizeaza catre terti neautorizati accesul la acestea, nu deruleaza campanii de marketing direct. In conformitate cu reglementarile specifice din domeniul sanatatii istoricul medical nu poate fi sters.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Clinic Group se doreste a fi facuta doar in scopul in care datele dv. au fost preluate, fara a fi prelucrate si pentru un scop secundar care este incompatibil cu scopul principal pentru care datele dvs. personale sunt inițial colectate. Dacă totuși acest lucru se va întâmpla, intelegem sa va anuntam direct, iar daca acest lucru nu va fi posibil, anuntul se va face prin intermediul site-ului companiei.

Datele colectate sunt adecvate, relevante și limitate la ceea ce este strict necesar pentru derularea actului medical/prestarea serviciului medical de catre Clinic Group si/sau firmele partenere. În cazul în care se intampla ca un client sa ofere în mod voluntar mai multe informații (cum ar fi copii ale cărților de identitate), acestea sunt șterse imediat iar informatiile colecatate vor fi folosite doar in scopul derularii actului medical/furnizarii servicului medical. Datele nu sunt folosite în alte scopuri, nici măcar în comunicările comerciale.

Incercam sa ne limitam prelucrarea datelor dvs. personale la o dimensiune, amploare și frecvența care sunt necesare pentru scopurile procesarii si pentru indeplinirea scopului pentru care au fost furnizate. In cazul in care aplicati pentru o pozitie aflata in recrutare iar cv-ul dv nu se incadreaza profilului/pozitiei  aflate in recrutare, acesta va fi distrus fara a fi pastrat in baza de date pentru o eventuala noua pozitie. In situatia in care doriti sa va fie pastrat cv-ul si sa fiti contactati pentru o alta viitoare pozitie , va rugam sa specificati in mod clar si explicit acest lucru.

Datele dvs. personale sunt transferate de la și către terțe părți care prelucrează datele personale în numele nostru respectiv in cadrul retelei de parteneri Clinic Group. In functie de scopul pentru care ne-ati furnizat datele dv. acestea pot fi accesate de catre diverse departamente : contabilitate, vanzari, resurse umane, call center, laborator, Casele de Asigurari de Sanatate  Judetene sau cea Nationala, fiind stocate doar pe teritoriul Romaniei.

Dezvaluirea datelor dvs. personale catre împuterniciții noștri are la bază contracte scrise sau un temei legal.

Daca în viitor va vom dezvalui datele personale unui alt destinatar, atunci vă vom informa despre momentul dezvăluirii și numele destinatarilor in mod direct, iar daca acest lucru nu este posibil, vom publica pe site-ul companiei informatiile necesare.

Datele dvs. sunt localizate pe teritoriul Romaniei, nu transferam datele dvs. personale în țari din afara UE și SEE, ori catre o organizație internaționala.

Protejăm prelucrarea datelor cu caracter personal împotriva amenințărilor la adresa prelucrării. Măsurile de securitate pe care le-am pus în practică sunt de natură a asigura protecția datelor dvs. cu caracter personal.

Ne asigurăm că personalul nostru este responsabil pentru prelucrarea sigură a datelor cu caracter personal. Controlăm accesul la datele personale pe care le deținem și controlăm faptul că numai persoanele care au dreptul de a accesa datele personale deținute pot accesa aceste date si organizam sesiuni interne de discutii in legatura cu Protectia datelor cu caracter personal.

Ne asiguram ca accesul fizic neautorizat la datele noastre cu caracter personal este împiedicat și ca prevenim pierderea, distrugerea, deteriorarea și modificarea suportului de stocare a datelor personale.

Aveți dreptul sa accesați datele dvs. personale. La cererea dumneavoastra vom confirma daca prelucram sau nu datele dvs. personale. Acest drept include numai datele personale care va privesc și nu este aplicabil cu referire la terți. De asemenea, dreptul se refera și la eventualele date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs. Este foarte important si va comunicam pe acesta cale ca doar titularul are acces la propriul istoric medical sau eventuale investigatii medicale efectuate. In situatia in care sunteti in imposibilitatea de a va prezenta personal la sediul Clinic Group pentru a formula o solicitare in acest sens, va rugam ca persoana desemnata de dv. sa aiba o procura valabila in acest scop, in caz contrar nu va putea primi informatiile solicitate. Cererile primite pe mail sau telefonic nu vor fi luate in calcul iar istoricul medical sau investigatiile medicale solicitate pe aceste canale de comunicare nu vor fi luate in calcul de catre companie. 

În cazul in care va confirmăm faptul ca va procesam datele personale, veți primi acces la acestea, daca solicitați un astfel de acces. De asemenea, veți primi o copie a acestor date, daca solicitați o astfel de copie.

Aveți dreptul sa va opuneți prelucrarii datelor dvs. personale. Daca veți exercita acest drept vom înceta prelucrarea datelor dvs., dar în cazul în care prelucrarea are loc în baza unei obligații legale (de exemplu raportarea cu /catre CAS, CNAS, psihiatrie, contabilitate etc.), aceasta prelucrare va continua. Daca exercitați acest drept înaintea accesării serviciilor medicale in cadrul sistemului propriu, o astfel de obiecție va duce la imposibilitatea de a va furniza serviciile noastre, deoarece fara a va identifica in mod real  nu puteți accesa serviciile din cadrul Clinic Group.  În acest caz, veti fi anuntat de catre angajatii/colaboratorii Clinic Group ca datele dvs. nu sunt procesate și nu veti putea accesa serviciile medicale in cadrul Clinic Group. Nicio rambursare a eventualelor costuri achitate nu va fi aplicabila.

Aveți dreptul la rectificarea datelor dvs. personale. Vom rectifica datele dvs. personale pe care le prelucrăm dacă acestea sunt inexacte sau incomplete și solicitați recuperarea sau completarea lor.

Aveți dreptul la ștergerea datelor dvs. personale. La cererea dumneavoastra vom șterge fara întârzieri nejustificate datele dvs. personale pe care le prelucrăm, dacă datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau va prelucrăm datele în baza unui interes legitim asupra caruia prevaleaza obiecția dvs. și nu există alt temei pentru prelucrare.

Puteți trimite solicitarea dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale la adresa de e-mail clinic.group@yahoo.ro. Veți primi raspunsul nostru la solicitarea dvs. la adresa de e-mail pe care o indicați sau, în absența unei indicații exprese, la adresa utilizata pentru a depune cererea. Cererea dvs. va fi tratată în termen de 30 zile de la primire, cu excepția cazului în care este necesar un timp mai lung pentru a raspunde, caz în care va vom comunica eventuala întârziere.

Pentru mai multe informatii puteti apela la Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Daca intervine o modificare a acestei note de informare, noua versiune va fi publicata la aceeași adresa web. Modificările nu sunt comunicate prin e-mail.

Suntem o entitate românească ce oferă servicii în România rezidenților din România, prin urmare legea aplicabilă este legea română.

Aceasta nota de informare este elaborată în temeiul Legii nr. 677/2001 (care implementează Directiva 95/46/CE) și va fi in mod dinamic adaptata la prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor, aplicabil de la 25 mai 2018.

Va multumim pentru intelegere si va siguram pe acesta cale de tot suportul si disponibilitatea noastra de a implementa corect prevederile legale din domeniul sanatatii completate de prevederile legale mentionate in prezenta.

Drepturi si Obligatii Asigurati
DREPTURILE SI OBLIGATIILE ASIGURATILOR 
SUNT REGLEMENTATE DE:

- Legenr 95 /2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul VIII Asigurarile sociale de sanatate. 

-Contractul Cadru    -privind condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate 

Asigurarile sociale de sanatate reprezinta principalul sistem de finantare a ocrotirii sanatatii populatiei care asigura accesul la un pachet de servicii de baza, cuprinzand servicii medicale preventive si curative, servicii de ingrijire a sanatatii, medicamente, materiale sanitare si dispozitive medicale. 

Asiguratii au dreptul la un pachet de servicii de baza, in conformitate cu Legea nr. 95 / 2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul VIII Asigurarile sociale de sanatate.

 Pachetul de servicii de baza este definit  prin Contractul-Cadru elaborat de CNAS,si M. Sanatatii , in urma negocierilor  cu organizatiile implicate in sistem . 

Asiguratii beneficiaza de pachetul de servicii de baza in caz de boala sau de accident, din prima zi de imbolnavire sau de la data accidentului si pana la vindecare, in conditiile stabilite delegislatie.

Asiguratii au urmatoarele drepturi:

a) sa aleaga furnizorul de servicii medicale, precum si casa de asigurari de sanatate la care se asigura, in conditiile prezentei legi si a contractului-cadru;

b) sa fie inscrisi pe lista unui medic de familie pe care il solicita, daca indeplinesc toate conditiile prezentei legi, suportand cheltuielile de transport daca optiunea este pentru un medic din alta localitate;

c) sa isi schimbe medicul de familie ales numai dupa expirarea a cel putin 6 luni de la data inscrierii pe listele acestuia;

d) sa beneficieze de servicii medicale, medicamente, materiale sanitare si dispozitive medicale in mod nediscriminatoriu, in conditiile legii;

e) sa efectueze controale profilactice, in conditiile stabilite prin contractul-cadru;

f) sa beneficieze de servicii de asistenta medicala preventiva si de promovare a sanatatii, inclusiv pentru depistarea precoce a bolilor;

g) sa beneficieze de servicii medicale in ambulatorii si in spitale aflate in relatie contractuala cu casele de asigurari de sanatate;

h) sa beneficieze de servicii medicale de urgenta;

i) sa beneficieze de unele servicii de asistenta stomatologica;

j) sa beneficieze de tratament fizioterapeutic si de recuperare;

k) sa beneficieze de dispozitive medicale;

l) sa beneficieze de servicii de ingrijiri medicale la domiciliu;

m) sa li se garanteze confidentialitatea privind datele, in special in ceea ce priveste diagnosticul si tratamentul;

n) sa aiba dreptul la informatie in cazul tratamentelor medicale;

o) sa beneficieze de concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate in conditiile legii.

Obligatiile asiguratilor pentru a putea beneficia de aceste drepturi sunt urmatoarele:

a) sa se inscrie pe lista unui medic de familie;

b) sa anunte medicul de familie ori de cate ori apar modificari in starea lor de sanatate;

c) sa se prezinte la controalele profilactice si periodice stabilite prin contractul-cadru;

d) sa anunte in termen de 15 zile medicul de familie si casa de asigurari asupra modificarilor datelor de identitate sau modificarilor referitoare la incadrarea lor intr-o anumita categorie de asigurati;

e) sa respecte cu strictete tratamentul si indicatiile medicului;

f) sa aiba o conduita civilizata fata de personalul medico-sanitar;

g) sa achite contributia datorata fondului si suma reprezentand coplata, in conditiile stabilite prin contractul-cadru;

h) sa prezinte furnizorilor de servicii medicale documentele justificative ce atesta calitatea de asigurat.

 

Persoanele care nu fac dovada calitatii de asigurat beneficiaza de servicii medicale numai in cazul urgentelor medico-chirurgicale si al bolilor cu potential endemo-epidemic si cele prevazute in Programul national de imunizari, monitorizarea evolutiei sarcinii si a lauzei, servicii de planificare familiala in conditiile art. 223, in cadrul unui pachet minimal de servicii medicale, stabilit prin contractul-cadru. 

 

Fiecare asigurat are dreptul de a fi informat cel puţin o dată pe an, prin casele de asigurări, asupra serviciilor de care beneficiază, precum şi asupra drepturilor şi obligaţiilor sale.

INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
 
LINK-URI UTILE

CAS Bacău : http://www.casan.ro/casbc/

Casa Națională de Asigurări de sănătate: http://www.cnas.ro/

Ministerul Sănătății: http://www.ms.ro/

Oficiul pentru protecția consumatorului Bacău: https://www.infocons.ro/ro/contact/bacau/

Lista Medici de Familie Bacău: http://www.casan.ro/casbc/media/pageFiles/MF%20Contract%202019.pdf

Info Interes Public

Sfaturi asupra recuperării active și a unui stil de viață sănătos

5.Infografic ZNT 2019 SIGLA.jpg
5  Infografic - ZEIA 2019 final  SILGLA-
bottom of page